Klantenservice | Celebrationbox.nl
- Algemene voorwaarden Bekijk onze voorwaarden
- Verzenden & retourneren Bezorg- en ophaalopties
- Disclaimer Aansprakelijkheden
- Privacy Policy Beveiliging van je gegevens
- Betaalmethoden Hoe kun je betalen?
- Over ons Wie zijn wij?
Celebrationbox.nl heeft een uitstekende klantenservice welke maarliefst 6 dagen per week bereikbaar is.
Veelgestelde vragen
1. Bestellen
1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Heb je wel een account? Log dan eerst in door rechtsboven op "Inloggen" te klikken.
Plaats de artikelen die je wilt bestellen in je winkelwagen door op de "In winkelwagen" knop te klikken. Alle artikelen die je in je winkelwagen kunt plaatsen zijn op voorraad en vrijwel direct leverbaar.
Zodra je jouw bestelling wilt plaatsen, kun je rechtsboven op “Winkelwagen” klikken.
1.2 Hoe maak ik een klantaccount aan?
Rechtsboven in het scherm staat “inloggen”. Als je hierop klikt, kun je kiezen voor twee opties: inloggen en een account aanmaken. Klik op "Account aanmaken" om makkelijk een eigen account aan te kunnen maken. Het is ook mogelijk om met je Facebook account in te loggen.
1.3 Kan ik mijn bestelling annuleren?
Om een snelle levering te kunnen verzorgen, is ons bestelproces vrijwel volledig geautomatiseerd. Dit betekent dat geplaatste bestellingen helaas niet meer geannuleerd kunnen worden. Controleer daarom je bestelling goed voordat je de bestelling afrondt. Mocht je een verkeerde bestelling hebben geplaatst, neem dan direct contact op met onze klantenservice.
1.4 Kan ik een bestelling die ik al heb geplaatst wijzigen?
Door ons geautomatiseerd bestelproces zijn wijzigingen op geplaatste bestellingen helaas niet mogelijk. Controleer daarom je bestelling goed voordat je de bestelling afrondt. Mocht je een fout in je bestelling zien, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
1.5 Kan ik op rekening bestellen?
Het is helaas niet mogelijk om op rekening te betalen, maar je kunt wel kiezen om je bestelling te betalen met Afterpay (achteraf betalen). Voor deze betaalmethode moet je 18 jaar of ouder zijn en moeten het verzendadres en het factuuradres hetzelfde zijn. Afterpay rekent hiervoor €0,96 aan factuurkosten.
1.6 Heeft Balloonzone een fysieke winkel of bezoek adres?
Balloonzone is een webwinkel en heeft geen fysieke winkel of bezoek adres. U kunt wel langskomen bij ons magazijn in Wormerveer - Zaanstad (Soldaatweg 50) om uw bestelling af te halen.
1.7 Waarom heb ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen?
Na het plaatsen van de bestelling wordt er automatisch een bevestigingsmail gestuurd. Soms komt deze e-mail helaas terecht in de map Ongewenste e-mails. Indien dit niet het geval is, kan er een kopie van de e-mail worden aangevraagd via onze klantenservice.
1.8 Kan ik een korting krijgen bij een grote bestelling?
In sommige gevallen is een korting bij grote bestellingen mogelijk. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
2. Levering
2.1 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als je op werkdagen voor 16.00 uur hebt besteld, wordt je bestelling dezelfde dag nog verstuurd (mits voorradig). Wanneer je op werkdagen na 16.00 uur hebt besteld, duurt het een dag langer. Bestellingen van vrijdag na 16.00 uur t/m zondag worden in de regel op dinsdag bezorgd.
2.2 Waar kan ik de voortgang van mijn bestelling/zending zien?
Zodra je bestelling is verwerkt, krijg je een e-mail met een Track and Trace code. In deze e-mail staat een link naar een verzendoverzicht. Via deze link kun je bovendien in een tijdsvenster zien wanneer verwacht wordt dat het pakket bij jou wordt afgeleverd. Aangezien de vervoerder in veel gevallen de verzending nog moet verwerken kan het zijn dat deze link pas na enkele uren geactiveerd wordt.
2.3 Kan mijn bestelling ook per brievenbuspost worden verzonden?
Het type zending hangt af van de grootte van je bestelling. Wij streven ernaar om bestellingen die in een brievenbuspakket passen te versturen in een platte brievenbusdoos.
2.4 Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen op een postbusadres.
2.5 Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
Het is mogelijk om je bestelling te komen afhalen in Wormerveer - Zaanstad (Soldaatweg 50). Hiervoor is het wel noodzakelijk dat u eerst via onze klantenservice een afspraak maakt.
2.6 Leveren jullie ook naar Belgie of andere Europeselanden?
Wij leveren binnen Nederland & België. De verzendtijden kunnen dan logischerwijs wel afwijken.
2.7 Hoe lang is de levertijd naar Belgie?
De levertijden naar België hangen af van de lokale vervoerder, maar meestal is een bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.
2.8 Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen?
In het geval dat er een artikel mist, kun je dit melden via onze klantenservice. Vermeld ook je bestelnummer en de naam van het artikel. Wij gaan het dan zo snel mogelijk voor je oplossen.
2.9 Ik heb een defect artikel ontvangen
In het geval dat er een defect artikel word afgeleverd, kun je dit melden via onze klantenservice. Vermeld ook je bestelnummer en de naam van het artikel. Wij gaan het dan zo snel mogelijk voor je oplossen.
2.10 Ik kan mijn bestelling niet vinden via de Track en Trace code
Het kan zijn dat er wel al een e-mail met een Track en Trace code is verzonden, maar dat de vervoerder het pakket nog niet heeft verwerkt. In dit geval kun je het later nog eens proberen. Mochten er nog onduidelijkheden zijn, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.