Verzenden & retourneren
Levering van producten van Celebrationbox.nl
1. Levertijden
Voor de bezorging van onze producten werken wij met GLS. GLS zal uw bestelling op de aangegeven bezorg dag afleveren tussen 09:00 uur en 21:00 uur. GLS levert 6 dagen per week, ook op zaterdags!
Afwijkende levertijden
Nationale feestdagen
Met nationale feestdagen kunnen levertijden afwijken ten gevolge van de dienstregeling bij GLS. Denkt u hierbij aan feestdagen als Pasen, Koninginnedag, Bevrijdingsdag, Hemelvaart, Pinksteren, Vader- en Moederdag, Sinterklaas, Kerst en Oud- & Nieuwjaar.
Melding afwijkende levertijd
Indien er sprake kan zijn van enige vertraging rondom de bezorging van uw bestelling i.v.m. nationale feestdagen, zullen wij dit tijdens het bestelproces vermelden.
2. Verzendkosten
De verzendkosten voor producten uit de webwinkel verstuurd binnen Nederland bedraagt € 5,95 per pakket/adres.
3. Niet thuis
Wanneer u tijdens niet thuis bent zal GLS uw bestelling proberen af te leveren bij uw buren en hiervan een kennisgeving in uw brievenbus doen. Mocht er ook bij de buren niet afgeleverd kunnen worden, dan zal GLS uw pakket niet de volgende dag nogmaals aanbieden, maar kunt u deze afhalen bij een PostNL afhaalpunt.
4. Bestelling niet ontvangen
Bestellingen die (van maandag t/m vrijdag) voor 16.00 uur online besteld en betaald zijn, worden in principe de volgende dag tussen 09:00 uur en 21:00 uur door GLS bij u bezorgd.
Bestellingen die op vrijdag na 16.00 uur, zaterdag en zondag worden gedaan, worden met de eerstvolgende levering op maandag verstuurd (dinsdag bezorgd).
Dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft, kan een aantal oorzaken hebben:
Uw online betaling is mislukt, waardoor uw bestelling niet betaald is.
Onbetaalde bestellingen worden door Celebrationbox.nl niet in behandeling genomen en worden automatisch geannuleerd. U kunt het beste een nieuwe bestelling plaatsen en online via IDEAL betalen of via Afterpay achteraf betalen.
Uw pakket is bij uw buren bezorgd.
Wij raden u aan om even bij uw buren na te vragen of zij uw pakket wellicht in ontvangst hebben genomen.
Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons een e-mail met daarin de barcode van uw pakket, zodat u uw bestelling kunt volgen via Track & Trace van PostNL.
GLS bezorgd uw pakket van maandag t/m zaterdag, in principe voor 18.00 uur. Op drukke dagen kan het zijn dat uw pakket later op de avond tot 21.00 uur wordt bezorgd.
5. Bestelling elders bezorgen
Uiteraard kunt u bij ons uw bestelling op een ander adres of een GLS pakketpunt laten afleveren. Tijdens het bestelproces vult u uw eigen factuurgegevens in en bij het afleveradres kiest u voor de optie 'afleveren op een ander adres'. Dan bezorgen wij de factuur bij u en uw pakket op het juiste bezorgadres!
Bezorging is enkel mogelijk binnen Nederland.
6. Persoonlijke boodschap bij uw bestelling
Tijdens het bestelproces kunt u, voor degene waar het pakket voor bestemd is, een persoonlijk boodschap toevoegen. Deze boodschap wordt dan in het pakket meegezonden.
Uw boodschap zal op een blanco A4 formaat papier worden afgedrukt in de door u gekozen lettertype. U kunt tot maximaal 350 tekens gebruiken.
Dit veld is enkel bedoeld om een persoonlijke boodschap voor de ontvanger mee te zenden, niet voor boodschappen aan ons of de bezorgdienst GLS. Wanneer u vragen heeft aan ons, neemt u dan contact op met onze klantenservice.
7. Klacht over de bezorging
GLS bezorgd uw pakket in opdracht van Celebrationbox.nl . Wanneer u een klacht heeft over de bezorging (bijv. beschadigd pakket of verkeerd bezorgd), dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Celebrationbox.nl .
Producten retourneren
De voor u opgeblazen ballonnen met helium worden speciaal gemaakt op bestelling, dit is ook de reden waarom u een geleverde heliumballon niet kunt retourneren.
Normaal gesproken heeft u een afkoelingsperiode van 30 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Helaas geldt dit niet voor speciaal vervaardigde bestellingen zoals heliumballonnen.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Celebrationbox.nl (Balloonzone v.o.f.)
Kleine Tocht 34
1507 CA Zaandam (Zaanstad)
Tel: +31 75 642 80 30
Email: [email protected]
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).